czwartek, 25 października 2012

Karton! zamiast konserwantów- Tetra Pak + Streetcom

Witajcie,
jakiś czas temu pisałam tutaj o portalu Streetcom oraz zasadach testowania. Na dowód tego, że każdy ma możliwość wzięcia udziału w testach, chciałabym Wam przedstawić najnowszą kampanię, w której osobiście biorę udział. Dzisiaj otrzymałam Paczkę Ambasadorki w ramach kampanii Karton zamiast konserwantów. Dzięki tej kampanii mam możliwość poznać bliżej produkty Tetra Pak, a mianowicie kartony przez nich produkowane. Otrzymałam różnego rodzaju produkty spożywcze, które są właśnie w kartonach wspomnianego producenta. W dołączonych materiałach znalazłam bardzo interesujące, ale i ważne informacje. Opakowania zbudowane są z 6 warstw aseptycznych. Każda z nich pełni istotne funkcje, natomiast razem tworzą unikalny system, który zabezpiecza wrażliwość produktów spożywczych. O czym dokładnie mowa? Kartony stworzone są z materiałów, które są ekologiczne oraz mogą być poddane ponownemu recyklingowi. I to nie jest najważniejsza zaleta tych opakowań! Dobór materiałów umożliwił zapewnienie lepszej, a przed wszystkim dłuższej świeżości spożywanych przez nas produktów. Do tej pory firmy produkujące żywność zmuszone były dodawać coraz to większe ilości konserwantów, aby zapewnić ich świeżość na dłuższy czas. Tymczasem teraz wystarczy stworzyć w odpowiedni sposób opakowanie, które umożliwi utrzymywanie trwałości produktów bez dodawania zbędnych konserwantów! Zapytacie z czego składa się taki karton, że jest taki niezwykły. Już mówię. Idąc od środka opakowania:
- wewnętrzna warstwa polietylenu. Ma ona zapewniać szczelność kartonu oraz chronić produkt
-warstwa polietylenu. Łączy ona warstwę wewnętrzną z folią aluminiową
- folia aluminiowa. Zapewnia ochronę przez tlenem oraz światłem. W dodatku wzmacnia strukturę opakowania
- warstwa polietylenu. Pełni rolę spoiwa pomiędzy folią a kartonem
- warstwa kartonu z nadrukiem. Zapewnia wzmocnienie struktury opakowania
- zewnętrzna warstwa polietylenu. Wpływa na ochronę produktu przed wilgocią.

Co otrzymałam w ramach Paczki Ambasadorki?


Przez najbliższe dni będę testować te karton, a potem podzielę się z Wami moją opinią na ich temat. Jeżeli chcecie dokładniej poznać produkty Tetra Pak zapraszam Was na stronę http://zamiastkonserwantow.tetrapak.pl/

7 komentarzy:

  1. Super! Gratulacje :) Ja jak zwykle nie załapałam się na Streetcomowe testy... już straciłam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej <3 to musi być super! :)

    Zapraszam do mnie na KONKURS FOTOGRAFICZNY :) Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział :)
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej <3 to musi być super! :)

    Zapraszam do mnie na KONKURS FOTOGRAFICZNY :) Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział :)
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz. :) zapraszam do obserwowania mojego bloga.http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń