piątek, 13 lipca 2012

Recenzja żelu do nóg Lioven.

Witam,
Dzisiaj recenzja żelu do nóg Lioven. Produkt testowała moja mama, która ma problemy z nogami. Oto jej ocena: "Chciałam spróbować, czy żel spowoduje poprawę stanu moich podudzi. Wcześniej miałam zabieg chirurgiczny jednej z nóg, natomiast na drugiej występują żylaki podudzi i zmiany troficzne wokół stawu skokowego. Ponieważ prowadzę stojący tryb życia zarówno w pracy, jak i w domu, dlatego moje nogi często wieczorem są obrzęknięte, a skóra napięta i bolesna. Dokucza mi również uczucie swędzenia w pobliżu zmian żylakowych.
Pierwsze odczucie po nałożeniu żelu na skórę było bardzo pozytywne. Lek posiada bardzo przyjemny zapach. W trakcie nakładania na skórę pojawia się uczucie chłodu i powiewu lekkiego wiatru. Jest to bardzo przyjemne, a jednocześnie skutecznie daje odczuć ulgę w zmęczeniu. W godzinę po nałożeniu odnoszę wrażenie, jakby moja skóra na podudziach była mniej napięta. W miarę upływu czasu odczuwam ulgę w obrzękniętych wcześniej nogach. Żel nie powoduje uczulenia, nie występuje świąd, ani pieczenie po jego nałożeniu. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania w skórę.
Sam na pewno kupię kolejne opakowanie. Również poleciłam żel już kilku moim koleżanką w pracy."


1 komentarz:

  1. Na pewno godny polecenia kobietom w ciąży, ja pamiętam jak wyglądały i jak bolały mnie nogi...Łoooj... ;)

    OdpowiedzUsuń